Klara & Thora

Ögoninflammation

Publicerad 2013-02-07 19:53:00 i

Jag trodde att jag var frisk som en piggelin idag men sedan visade de sig att jag hade dragit på mig en ögoninflammation. De var väldigt trevligt, jag vill inte försöka äckla er men var produceringen idag var enorm. Och dessutom lyckades jag få de i båda ögonen. Så jag har varit helt röd på ögonvitorna de har ploppar ut massor med var de har känts som om jag har grus i ögonen och de känns som om mina ögon torkar ut lite då och då. Nei nu ska jag inte överdriva och de kommer gå över snabbt för vi har köpt salva och så men ungefär så var de. Hoppas att ni har haft en bra dag!
Puss & Kram /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }