Klara & Thora

Match och dag med Thora

Publicerad 2013-02-02 22:13:02 i Älskar er!!!!!,

Heeei! Hur mår ni? Har nu haft en bra dag? Jag har haft en toppen dag! Dagen började med en ganska tidig match i Skogås mot Skogås. Eftersom vi spelade med Bolton 3 spelade jag ute. De var jätte kul, däremot gick de inte super bra för min del. Vi förlorade med 13 - 11 men de gör inte så mycket, de var kul att spela iallafall ^^ 
 
När jag var hemma ringde jag Thora och vi bestämde när vi skulle ses, efter de duschade jag och klädde på mig. Sen bar de av mot Slussen för att möta upp Thora! När vi sågs gick vi på jakt efter en staty i Gamla Stan för att göra en sak. Men vi hittade ingen bra så vi började gå runt i lite affärer i stället. Sen gick vi runt lite till och hittade ett fik som såg mysigt ut där köpte vi en gigantisk kärleksmums och delade på och varsin cola. Sen fortsatte vandringen, hahha neimen sen fortsatte vi gå och så hitta vi en staty. Sen flummade vi runt lite och bara släppte loss. Vi åkte till lite ställen, vi typ tågluffade ^^ Sen började vi bli lite hungriga så vi köpte lite köttbullar och annat gott och satte oss vid våran staty. Sen åkte vi till Nacka Forum. Tyvärr var de inga affärer öppna där men man kunde fortfarande vara där inne där sprang vi runt och bara levde lite, hahha neimen vi sov nästan lite också. Vi låg och luffade lite på en bänk sådär ^^ Sen var de tyvärr dags för mig att åka hem. Men tack Thora för denna underbara dag! Alltid lika kul att vara med dig, älskar dig! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }