Klara & Thora

Kärlekens dag

Publicerad 2013-02-14 20:40:00 i Älskar er!!!!!,

Hei på er och glad alla hjärtans dag! Tyvärr blev de inget alla hjärtans dag firande för mig för jag är singeeeeel. Men som Thora sa borde de ju inte bara vara dom som är tillsammans som kan fira de. De här borde ju vara en dag som alla borde fira. Alltså med kompisar och familjen ^^ Dagen idag var bra, vi hade vikare nästan hela dagen och vi fick även tillbaka Geografi provet. Jag är väl nöjd med de och så ^^ Sedan efter skolan åkte vi till hallen för att spela match mot Sorunda. Vill helst inte prata om den. Matchen slutade iallafall 17 - 11 till dom tror jag
 
Imorn blir de träning med skolan och sen skola och sen träning. Hoppas att ni har haft en bra dag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }