Klara & Thora

Hjärtans dag!

Publicerad 2013-02-14 10:12:36 i

Godmorgon! Idag är den alla hjärtans dag, och jag tycker det känns som att de flesta är negativt inställda till den hära dagen. Bara för att man inte har kille behöver det inte bli dåligt! Man kan ju bli glad för att man har kompisar eller familj som man älskar. Jag vet att det inte är samma sak... Men det är allti något. Jag menar jag förstår om man inte vill sitta såhär på torsdags kvällen med familjen. Men då kan man ju alltid kolla på "the notbook" ensam. Haha! Ja...?? Det kanske inte var någon höjdare. Försöker komma med idéer så jag själv vet vad jag kan göra. Blir väl film å glass. Inte vet jag.. Haha men man kan försöka vara glad!
Puss & Kram /Thora<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }