Klara & Thora

Förr eller senare exploderar jag

Publicerad 2013-02-10 20:21:19 i Älskar er!!!!!,

Godkväll på er! Sitter just nu och lyssnar på musik och tänkte snart sätta på en film. Har också läst lite i en bok som vi har fått från skolan. Vi ska läsa typ 45 sidor tills på tisdag och jag har typ 10 sidor kvar ^^ 
Boken heter "Förr eller senare exploderar jag", den är ganska bra faktiskt och handlar om en tjej som har cancer och så träffar hon en kille och så. 
 
Nu till dagen. Jag vaknade vid 8 och kunde inte somna om så jag gick upp och hade värsta "Pretty little liars" maratonet sådär på morgonen. Sen åt jag frukost och fortsatte kolla på PLL. Sen vid typ halv två mötte jag upp Sandra vid Ringen för att köpa en present till hennes brorsa och sen åkte vi till Eriksdalshallen för att kolla på en match där Hammarby mötte Huddinge. Våra klasskompisar spelar där så de var väldigt kul att kolla på ^^ 
Nora Ebba och Anna var också där och kollade ^^ Och Huddinge vann men jag kommer inte ihåg med hur mycket. 
Efter matchen åkte vi till Skanstullshallen för att kolla på damerna sen PA och sen P98. Då kom också Klara L. Vi hade de super kuuuuul ^^ Vid 7 tiden ungefär så åkte jag hem och nu har jag varit hemma en timme typ. Hoppas att ni har haft en superbra söndag, sov gott! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }