Klara & Thora

Dag med Catrin

Publicerad 2013-02-28 09:12:40 i Älskar er!!!!!,

Godmorgon mina fina vänner! Vaknade för en stund sen och sitter just nu och kollar på... Gossip girl. Asså jag är helt beroende! Hahha, men de är bara två säsonger kvar och efter de slutar säkert mitt beroende. Igår var de ju sista dagen på handbollsgrejen. Första passet körde vi mycket skott och så, de var jätte kul. Sen var de lunch, när vi hade ätit klart körde jag Klara L, Nora och Flavia lite match på mini plan och de spårade lite. Ganska mycket, hahhah ^^ Sen var de turnering! Men den här gången på stor plan. De gick inte så bra för mitt lag. Vi förlorade typ alla matcher, men de var kul ändå ^^ När allt var slut gick vi till McDonalds och sen till Konsum och använde coops snabbkassa igen, hhaha. När jag kom hem duschade jag åt middag och sen kollade jag på film.
 
Idag ska jag vara med Catrin, vi ska plugga och kolla lite i affärer. De ska bli jätte kul, jag har inte träffat henne sen sportlovet började :( Hon har även färgat håret till sin "naturliga" hårfärg så de ska bli kul att se! Jag har sett de på bild men inte i verkligheten ^^ Hoppas att ni hade en riktigt bra dag igår och kommer ha de idag också
Puss & Kram /Klara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }