Klara & Thora

Dag 1 på handbollsdagen

Publicerad 2013-02-26 20:59:59 i Älskar er!!!!!,

Godkväll på er mina vänner! Sitter just nu och tittar på 4 säsongen av Gossip girl. Hahaah, jag är helt uppslukad. Jag är helt totalt beroende. Aja, tänkte berätta om min dag. Kvart över 8 mötte jag Klara L i Skanstull för att sedan åka till Liljeholmen och möta Nora där ^^ De började med lite passningar i fart och lite andra små stationer, sen tror jag att de var lunch. Sen gjorde vi lite kontrings övningar sen var de paus och sen spelade vi turnering på mini plan. Mitt lag vann och som pris fick vi varsin påse bilar. Efter träningen gick jag Nora och Klara till Konsum och använde Coops snabbkassa ^^ Hahahha, neimen de var kul att använda den :D Påvägen hem så råkade jag och Klara ta lite fel tunnelbana så de tog lite längre tid att komma hem, hhahaha ^^ Men väl hemma duschade jag och kollade på..... Gossip girl! Konstigt vaaa? Sen åt jag middag gjorde lite tyska och engelska och sen Gossip girl igen
Hoppas att ni har haft en super bra dag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }