Klara & Thora

Att de aldrig ska gå!

Publicerad 2013-02-04 23:35:51 i

Nu är klockan sent och jag har inte somnat, jag e så jävla sur för det går inte!!! Men dic har jag varit en duktig flicka idag, vart i skolan våran måndag e en ganska chill skoldag, tränade, pluggade och bråkade inte en ändå gång med min lilla syster! Tap that! Jag vet att jag e så dålig på att träna, ni vet kör en 10 sittopps i sängen och känner sig duktig i en vecka efter det:P ne okej kanske inte riktigt så dålig, så har prövat nya saker för att träna varje dag. Snart ska kortet till Friskis & Svettis komma, då är det bara att peppa!! Men idag har varit en bra dag!
Puss & Kram /Thora<3❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }