Klara & Thora

Sveriges mästerkock

Publicerad 2013-04-10 20:43:46 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner och godkväll ^^ Just nu sitter jag och kollar på Sveriges mästerkock. Jag har inte följt de alls men de är final så de kan nig vara kul att kolla på de. Igår var de första skoldagen efter påsklovet. De var en bra och lugn dag. De hände inget speciellt men de var en bra tisdag med vanlig skola och träning. Träning gick inget bra alls men de var kul. Vi har börjat med låsning i försvar nu så vi körde några sånna övningar och sen körde vi lite passningar i fart. 
 
Den här skoldagen var också väldigt bra och lugn och... aa ^^ När jag kom hem satte jag mig nästan direkt och pluggade och gjorde de ett tag. Sen åt jag middag och sen satte jag mig och kollade på Gossi girl ^^ Imorn blir de vanlig torsdag och sen blir de träääääning. Är riktigt taggad på att träna redan nu. Hoppas ni har haft en bra dag! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }