Klara & Thora

Stockholm invaderas av belibers!!!

Publicerad 2013-04-24 18:05:18 i Musik,

HALLÅ! Som jag inte tror någon missat är Justin bieber i Stockholm! Å nej jag är inget överdrivet fan å nej jag ä ingen överdriven hater! Men jag tycker att det är helt sjukt!!! OMG SNART ÄR VI DÄR! WIII!! Nej flickor nej... JAG KOMMER DÖ! HAN ÄR SÅÅ SNYGG! Okej han e snygg men snygghet har aldrig dödat någon förut? Eller? Det kanske de har... (Våldtäkter!?) Ja, vi tar för givet att det inte har det! Men å sen alla dom hära å dö du är så onödig, HAN ÄR GAY! SÅ JÄVLA FUUL! Alla får ha sin egen åsikt men alla! Han...??? Jag vet faktiskt inte han kanske är bi? Jagmenar har han någon sin sagt vad han är? Han kanske är en vampyr!!! Eller Varulv!!?? Å... Nej... Han i en vampyr historia... Å nej.... Då kan manuset vara hur dåligt som helst alla kommer ändå kolla, ja jag menar alla! Till och med haters, iaf på första avsnittet. Men belibers kommer kolla på alla, avsnitt då! Tänkte serie, men om det är en film gäller samma sak! PANIK!!! Dom är överallt!! ^and i was like, BABY BABY BABY OOHH^ NEJ!! Vad fan säger jag... Ni ser ju! Dom e smitt samma!! Oh shit
Puss & Kram /Thora❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }