Klara & Thora

Snart maj

Publicerad 2013-04-24 15:51:12 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Förlåt för att vi inte har bloggat så mycket dom senaste dagarna, vi hade en liten pluttispaus ^^ Kon hem för en timme sen ungefär och ska nu sätta på ett avsnitt av Gossip girl och göra i ordning lite mellis. Under dagarna vi har varit borta har jag åkt på cup, varit på en uttagningsträning för Nordiska skolmästerskapen och umgåtts med mina fina vänneeeeer ^^ På Katrineholms cupen hade vi skit kul. Vi spelade bara bra matcher även om vi inte vann alla och de var riktigt roliga matcher också. Vi åkte dit på lördagen och då mötte vi Tillberga som vi vann över, RP Linköping som vi förlorade mot och Guldkroken som vi också vann över. Vi spelade skit bra, båda lagen spelade grymt bra och jag är så stolt över att vara en del av IK Bolton F-99. 
 
Sen spelade vi A-slutspel och skulle möta Tibro. Matchen började med att vi gjorde några riktigt snabba mål och dom hängde inte riktigt med. Sen gjorde dom några snabba mål och sen var de typ lika hela matchen. Ibland ledde dom med typ en boll och ibland så gjorde vi de. Men i dom sista minutrarna drog dom ifrån och vi förlorade med 3 bollar tror jag. Jag var inte alls nöjd med min insats men alla andra var sjukt duktiga. De andra laget gick till B-finaaaaaaaal ^^D Dom var skitduktigaaaaaa, hela final matchen! Men i dom sista minutrarna var de lika och i dom absolut allra sista sekundrarna gjorde motståndar laget mål. HELVETE! Men dom var jätte duktiga ändå. Uttagnings träningen var riktigt rolig precis som den förra och precis som den förra var jag jätte nervöööös. Vi kommer få reda på om vi får åka med den här veckan. De skulle vara sjukt sjukt kul att få åka med men jag har inga förväntingar på de. Nee, nu håller jag på att hungra ihjäl! Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }