Klara & Thora

Katrineholms cupen

Publicerad 2013-04-19 19:56:29 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Mitt förra inlägg togs bort så nu är jag lite smått lack. Har nästan precis ätit middag och ska snart börja packa inför Katrineholms cupen. Jag vet inte varför men jag älskar att packa till cuper och sånt. Jag tycker de är skitkul, hahahah! Sen ska jag också gå ut och köpa några frallor till tågresan imorn. Gud vad jag har längtaaaaaaat, de ska bli skitaroligt och är så taggad och så sugen på att spela match. Men son tur är spelar mitt lag första matchen så då behöver jag inte vänta så länge till. Ska gå och lägga mig i ganska skaplig tid ikväll tänkte jag eftersom vi ska samlas i centralen vid typ 8. Därför kommer jag nog inte hinna blogga någonting imorn, jag ska försöka blogga lite i helgen iallafall slänga in nåt inlägg. Men vi får se ^^ 
 
Idag var en rikigt bra dag, de var en rolig morgon träning med roliga övningar. Först körde vi lite passningar sen en försvars övning och sen körde vi en typ av match. De gick inte alls bra men de var kul. Tyvärr så blev kvällsträningen inte av för att vi ska samlas så tidigt imorn och så. För några timmar sen var jag också med Klara och Sandra. Vi hade jätte kul ^^ Vi gjorde inget speciellt, vi bara gick runt och pratade och så och hade de myyyyysigt! Men nu måste jag gå ut och köpa bröd. Hoppas att ni får en riktigt bra helg! ^^ 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }