Klara & Thora

Inte sjuk längre

Publicerad 2013-04-04 12:13:46 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina vänner! Har varit sjuk sen i måndags så jag har inte kunnat blogga någonting tyvärr. Har haft feber hostat som en tok och har haft jätte ont huvudet. Världens bästa start på påsklovet.... Men nu är de över! ^^ I tisdags skulle jag ha åkt till stan med Catrin, men de kunde jag inte. Så vi ska göra se på antingen lördag eller söndag ^^ De ska bli super kul! Idag så blir de träning och gud vad jag har längtat, längtar så mycket efter att få träffa alla! De känns som de var jätte längesen som vi sågs men egentligen var de bara en vecka sen. Och jag är sjuuuukligt sugen på att träna! Men innan de ska jag gå och bowla med pappa och min brorsson, haha ^^ Hoppas att ni har haft ett riktigt bra påsklov hittills och fortsätter ha de hela veckan ut! 
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }