Klara & Thora

Idag är de söndag

Publicerad 2013-04-07 10:34:42 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner och godmorgon! Idag är de söndag och jag har inget planerat än iallafall. Så idag blir en myyyys dag med filmer och lite godis kanske. Sen måste jag plugga lite också ^^ När jag vaknade imorse såg jag en hemsk syn. De snöade som tusan där ute. Åå! Jag som trodde de var över, jag menar de är april. Då ska de väl inte snöa. Och de har varit skitfint väder hela veckan. Jaja, hoppas att de slutar snart. 
 
Igår var med Catrin och vi hade de jätte kul och jätte mysigt! Först åkte vi till Farsta centrum för att köpa Victoria Secret parfymer, sen tog vi tunnelbanan och åkte in till stan. Först gick vi till Åhlens och lämnade tillbaka lite saker som Catrin hade köpt innan. Sen gick vi till Hollister och Catrin köpte en jätte fin kofta. Sen gick vi runt lite och efter de gick vi och åt på T.G.I Fridays ^^ Vi var så hungriga så jag tror vi hade kunnat äta vad som helst, hahha. Men de var jätte gott!  Sen gick vi runt lite till och sen begav vi oss hemåt.
 
Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen sätter jag nog igång med pluggningen. Imorn ska jag och Catrin gå på bio. Och sen är de träning, men de är inte vilken träning som helst. Dom som går i Stockholms stads skolor får vara med på den här träningen och kanske blir man uttagen till att åka till Köpenhamn och spela mot Norge, Danmark, Finland och Island. Har inga förväntningar alls på att jag ska komma med men de vore jätte kul såklart ^^ Hoppas att ni har haft ett riktigt bra påsklov hittills och ta vara på dom sista dagarna av lovet ^^
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }