Klara & Thora

Gud vad de regnar

Publicerad 2013-04-16 17:30:21 i Älskar er!!!!!,

Hei på er mina fina vänner! Kom hem för typ en och en halv timma sen. Har precis kollat klart på gårdagens avsnitt av "Livet blir bättre". De handlade om Camilla Henemark som är typ en artist och hon har varit uteliggare och har haft psykiska problem och hon tog nästan sitt liv. Nu ska jag kolla på de senaste avsnittet av "Tonårsbossen" och efter de ska jag ta och plugga lite. Igår var de vanlig skola och sen var de träning som vanligt så de hände inget speciellt då men de var en bra dag precis som den här! ^^ Förutom att träningen gick åt helskotta både idag och igår. I söndags blev de inte nån bloggning för då var jag Sandra, Catrin, Anna, Nora, Ebba, Klara L, Flavia och Hilda i Eriksdals hallen hela dagen. Vi hade de jätte roligt och vi kollade på alla slutspels finaler. Boltons Pojkar A och Dam Juniorerna kom till final och PA vann! Tyvärr så gjorde inte DJ (dam juniorerna) de men dom kämpade på jätte bra och var jätte duktiga ändå. Sista matchen spelades av Silwing Trojas P99 mot Silwing Trojas P99, hahhahha! Efter den matchen blev vi förfrågade om vi kunde städa på läktarna för att samla in lite pengar till lagkassan så då gjorde vi de ^^ 
 
Har förresten sett att trailern för nästa delen av "Hungerspelen" har kommit ut och den verkar jätte braaa. THORA VI MÅSTE SE DEEEN! Den kommer ut den 22 November och jag längtar verkligen dit ^^ Men nu måste jag plugga lite, hoppas att ni har haft en riktigt super bra dag och att ni fortsätter ha de hela veckan ut
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }