Klara & Thora

F**K

Publicerad 2013-04-18 09:43:57 i Älskar er!!!!!,

Hallå! Ni som inte går i nian kan inte fatta vilken intensiv vecka jag haft! jag vill bara ta den å mala ner den i hitlers döda struphuvud å kväva den! Jag är slut!!! det är alltid mycket plugg i mitt liv men den här veckan som inte ens är slut!! å bara FML! Kanske några andra kan relatera! idag är jag hemma för att plugga till ett prov som vi har idag men jag har inte hunnit plugga tillräckigt mycket på det så jag ska tillängna hela den här dagen åt PLUGG!!! också men sen blir livet lite enklare. vi har allt så tätt inpå eftersom att vi snart har repveckor till våra konserter (tå stycken) det är mina sista konserter... BUHU! imorgon ska jag se om min lilla flicka Claudia är frisk så att vi kan göra våran engelska debatt och om hon vill gå med mig och träna annars får jag träns jälviss igen... SÅ FOREVERALONE!!!! men det är skönt! bara plugga in musiken och satsa mot sitt mål! det är inte helt fel! 
 
Klara vi måste träffass?! tror du att du kommer den 28? skulle betyda mycket om du gjorde de :D men handbollen går före! i know! och jag är så taggad på att köra båt i sommar!!!! JAAAA nu kan sommarn och itagningen av båten komma! SKYNDA SKYNDA "med gundes röst"!!! ååå sådan sommar ångest å klara... fick värsta iden till en rooolig sakk! tror jag :*
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }