Klara & Thora

Engelska snyggare än Svenska!?

Publicerad 2013-04-10 16:09:52 i Älskar er!!!!!,

Jag har tänkt på det som rubriken säger, å det är ju så sant! Jag menar skillnaden på att säga Fuck you och knulla dig! På svenska e det inte ens snyggt! Eller vissa grejer som bara måste sägas på engelska för översättningen är fulare än Adolf Hitlers Mustasch! (Stavning!?) förlåt om någon tycker den e snygg, inget illa ment!

Idag så var jag extremt hungrig till lunch och precis nät jag äntligen skulle få äta skulle såklart det vara brandövning i matsalsbyggnaden.... Tror ni jag blev less eller! Å den tar ju 15-30 minuter någonting, å då gick ju nästan hela lunchen. Men keep calm jag hann äta:) ser ni! Översätt de till svenska, va lungna! Det låter som något en hjälte i en medeltida film sa!
Nu ska jag hem å plugga så att jag får ångest å börjar städa eller vad som helst för att inte plugga!!
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }