Klara & Thora

LIKSOM EN NY START FAST TILLSAMMANS MED DET GAMLA!

Publicerad 2012-10-26 21:13:44 i

♥HALLÅ!!!!♥
Det var ett tag sen! jag och Klara har inte bloggat inga ursäkter! men jag har bloggat på min blogg ifyouaskme ett tag men när vi idag pratade om att träffas imorgon och göra lite filmer göra ett höst bak med fina små bakverk, gå runt i gammla stan och kolla små ingredienser och kanske lite insperation! Det ska bli jätte kul!!
Klara går nu i 7:an och jag går i 9:an klara har två jobbiga år framför sig medans jag bara har ett med en MASSA prov, de nationella så klart! vi hör börjat öva men det har ingen ting med saken att göra! Klara är glad och underbar som vanligt doc tränar sin handboll hela tiden och man vet inte riktigt om man någonsin kommer kunna sno henne en fredag för att ha ett SLEEP OVER :P haha! hon tränar på fredagar för att de inte ska vara ute och festa, dricka, röka... men det skulle ju Klara aldrig göra!!! 
Men iallafall nu så ska vi göra en ny design fixa lite göra om göra rätt :P haha nej men refresa lite :D nu var det ju felstavat men om du stör dig på det läs det inte!!!! klart pice a cake! haha:D puss på er det här kommer bli kul: P
♥puss och kram Thora Le för i helvete♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }