Klara & Thora

Friends arenan!

Publicerad 2012-10-27 21:16:23 i Älskar er!!!!!,

Nu sitter jag här hemma bänkad framför tv med min fina fina MackBook! mina föreldrar är där och kollar:D vet inte om det är min pappas grej riktigt... men jag troro att han tycker det är kul ändå! Nu ska vi lyssna när loreen ska sjunga crying out your name :D hoppas att det är bra! eller kanske lite extre bra ;) ska försöka se om jag kan klippa ihop lite filmer från idag:D sen får vi se om jag kan lära mig det här fin fina programmet på nya datorn :P Haha sluta skryta Thora det är så barnsligt...:P 
♥PUSS & KRAM /Thora♥
 

imgres.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }