Klara & Thora

waking up in the morning! need to study...

Publicerad 2012-11-25 12:16:57 i Älskar er!!!!!,

Idag så är det lika grått ute som alla andra dagar i princip, gräset är grönt och ingen snö än på ett tag... det lyser i de flesta husen och traffiken i stockholm är igång. några sitter säker och latar sig med serier medans andra som jag ska plugga hela dan och låta dagen ses från mitt föster :P haha nej men nu ska vi inte vara sånna GODMORGON VÄRLDEN!!!!! idag som ungefär alla andra dagar pluggar jag och tycker att livet är ovanligt tråkigt pågrund av det tråkigavädret! jag kan inte vänta tills det kommer snö! sen måste jag hålla händerna bora från mobilen! du förstår inte hur bady jag vill skriva till dig, men jag kan inte hoppas på något som jag redan pajat... som man bäddar får man ligga... eller hur...?? varför kan inte DU bara skriva till mig...?? 
Puss & Kram /Thora 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }