Klara & Thora

Vad ska hända i eftermiddag???

Publicerad 2012-11-13 16:14:31 i

Hej!
Nu sitter jag och väntar på bussen... Inte som att ni skulle bry er men det gör jag:-) jag ska hämta thea och Elsa:) sen kommer jag behöva plugga alooooots till musik teori provet imorgon!!! Som jag visade på inlägget om håltimme med musikklasser så försvann större delen av inlägget... Det var väldigt kul och vi dansade mitt i glaskorridorren, tillslut fick vi "publik" och alla stod å kolla, inte fel med lite uppmärksamhet inte, haha !!! Det var jätte kuul!!! Och senare ikväll tänkte jag köpa biljetter till breaking dawn och kanske lägga på lite mera dipp dying;)
PUSS & KRAM /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }