Klara & Thora

Tisdagslyx

Publicerad 2012-11-27 22:24:14 i

Godkväll mina vänner! Ikväll har jag tyvärr inte hunnit blogga så mycket för jag har varit tvungen att göra klart lite läxor. Skol DM var jätte rolig att spela idag, först spelade vi mot Engelska skolan i Nacka och sen blev se någon skola från Gustavsberg. Vi vann mot Nacka och förlorade mot Gustavsberg, vi kunde absolut vunnit den matchen men tyvärr hade vi en kass domare som inte dömde för någonting! Aja, när jag kom hem blev de som sagt plugg och lite tisdags mys. Imorn blir en riktig vilodag vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Sov sött vänner
Puss & Kram /Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }