Klara & Thora

Söndag

Publicerad 2012-11-11 17:30:00 i

Godkväll vänner! Nu är jag påväg hem från hallen. Direkt efter våran match åkte jag Catrin Sandra Linn Klara åkte hem till Klara för att duscha, sen gick vi till hallen för att kolla på dom andra när dom spelade match. Savanna Claire Anna Nora och Ebba var redan där. De blev lika men dom spelade jätte bra verkligen! Nu sitter jag och väntar på bussen och ska ringa Catrin, när jag kommer hem ska jag plugga järnet för vi ha So prov på Torsdag och Matte prov på Fredag. Vilket är sådär lagom kul, men nu ska vi göra som Thora.Vara Posetiva :D 

Ha en bra söndagskväll kompisar! 

Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }