Klara & Thora

Satsdelar!

Publicerad 2012-11-27 16:59:17 i

Hej! Nu är jag på väg hem och ska plugga lite dittan och dattan:) ska se till att jag är på humör bara:) jag brukar vara lite tjurig så här på tisdag kvällen, och ännu större risk att vara det efter en heldags rep:) men fördelen med det är inga lektioner!:) fast det är mycket eget ansvar då, se till med läxorna och allt. Idag så hade vi doc svenska statsdelar prov på eftermiddagen 1 timme, ni vet konjunktioner, subjektet, predikatet och allt som kommer där med:) jag var faktiskt ovanligt nersöv eftersom jag måste höja mig i svenska. I alla ämnen för det ijoförsig o.O haha men
Puss & Kram /Thora<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }