Klara & Thora

SÅ EXTREMT ULTRA MEGA SUPER GLAD!!! OCH ÄLSKAR ALLA

Publicerad 2012-11-05 16:14:16 i Älskar er!!!!!,

 OMFG!!!!! jag fattar inte att det är sant!! VET NI VAD!!!!! jag klarade moppe UPPKÖRNINGEN!!!! fattar ni hur jävla glad jag är!!! *oj inte svära*. jag är extremt glad! DET ÄR SUPER DuPER ULTRA MEGA BRA! fast som en glädje dödare kom alots of plugg... engesla bok, svenska bok, no prov occcchhhh såm plåster på såren missar jag min teater idag.... YAY^^ (jag var ironisk om ni fatta:P). men det är bara att bita ihop. som svar till klara: JAAA!!!!! slut på svat till klara! jag ska senare göra dag 5 mina kompisar eller vad det nu va :P hoppas att ni är lika glada som jag fast plugg i den kalla höstvärdet idag! ta en kopp te, choklad, kaffe eller vad du nu gillar att dricka sätt på dig mjuka sköna kläder tjocka strumpor och gör det bekvämt! själv ska jag sitta vid fönstret med lite ljus tända i mina tjocka strumpor! 
PUSS & KRAM /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }