Klara & Thora

Rosersbergscupen

Publicerad 2012-11-04 18:59:00 i Älskar er!!!!!,

Nu har jag duschat ätit bytt om, jag har faktiskt
hunnit sova pyttelite också och nu sitter jag och kollar
på tv. De var jätte kul att spela idag och skulle inte dra mig
för att spela mer men... jag var inge bra alls idag. Men 
alla andra tjejerna var jätte duktiga, försvaret var
helt galet bra och ni kämpade super bra, som alltid!
 
Imorgon så blir de skola! :D De känns
jätte konstigt, men de ska bli kul. En dags höstlov
till hade inte varit fel att få, men annars 
så gör de inget för mig att lovet är slut. 
Efter skolan åker vi nog direkt till hallen och
sen blir de träning, kommer hem ganska sent men 
jag tror att jag kommer hinna göra ett inlägg iallafall.
Godnatt alla handbollsnördar!
Puss & Kram /Klara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }