Klara & Thora

Långsamaste dagen på hela veckan

Publicerad 2012-11-22 21:55:44 i Älskar er!!!!!,

Godkväll! Sitter just nu och kollar på lite bilder och lyssnar på musik.
Träningen idag var jätte rolig, vi körde någon kontringsövning 
som vi har gjort någon gång innan också. Skoldagen idag var typ den
segaste jag någonsin har varit med och, de var som om en minut var en
timme! Men nu ska jag packa väskan tills imorn och efter de
ska jag gå och lägga mig, imorn blir de handboll med skolan också som 
vanligt på fredagar. Ska bli kul men jag fruktar joggningen stort. 
Godnatt sov sött och dröm sött!
Puss & Kram /Klara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }