Klara & Thora

ett exeptionellt (STAVNNG!?) bra avslut på dagen! <3

Publicerad 2012-11-06 21:14:36 i Älskar er!!!!!,

sådär då mina kära vänner! KLARA RING MIG!!! skulle bara säga det :P nu ska jag avsluta denna pluggande kväll men en kopp te, varma sockor, pyamas och engelska boken! jag ska snart sova och mitt rum är en otrolig röra ska städa lite så att jagvågar lägga upp en bild på dag 6 - a part of my room- kanske bara borde skippa den... eller kanske inte :P
men OMFG varför ska man först gå i lågstadiet, sen mellan stadiet, högstadiet och sen gymnasium!!!! det är 9 år skola!!!! och dom ända breaken vi har har jag iallafall ofta läxor som ska göras.*och nej det är inte för att jag är ett tard* :-P men ca 6 timmar skola fem dagar i veckan i hel livet typ!!!??? och sen efter skolan 2-3-4 timmar sen helger LOV!!!!! listan kan bli lång:P men låt oss se det possitiva! man kan ju alltid bli en glad uteliggare! skulle hela samhället vara det, borde antagningbetygen bli lägre och skolorna inte lika hårda :) eller hur :P 
okej haha! nog med mina tankar! :P 
PUSS & KRAM /Thora
jag ursäktar stavfel :P fint sverige va :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }