Klara & Thora

En stund för mig själv:)

Publicerad 2012-11-20 15:57:57 i

Hallåi!!! Idag har varit en väldigt rolig dag fast ändå inte:/ just den stunden man tyckte att det var skönt utan alla läxor så poppar det upp 1000 stycken!!!! Ni kanske känner igen känslan! Och sen har man en vanlig dag är jätte hungrig men det är den äckligaste maten... Så man kanske går och köper godis i kiosken vid skolan... Då orkar man inte prestera i skolan lika bra... Men det är ju då mycket godare med godis:D i våran skola lägger de ner 6:- per elev på mat... Och det kanske är lite lite,? O den som "plåster" på såren är våran matleverantör Amica (ironisk) det suger!!!!! Men sen ska man vara glad över att vi har mat varje dag i skola :) när jag kom hel från Indien så sa jag till mig själv att aldrig mer klaga på skolmaten... Man jag vet inte ens om man kan kalla ,det, mat ;D haha le;D
Puss & Kram /Thora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }