Klara & Thora

DET E FREDAG!!!!! FREEEEEEDAG!!!

Publicerad 2012-11-16 07:12:56 i Älskar er!!!!!,

HEJ alla små sångfåglar! har ni det bra? idag är det FREDAG!!!! taggade? jag tänkte bara påminna er om eller snarare säge det för första gången att jag snart ska resa bort och kommer inte kunna blogga på att tag för jag vet inte om det finns internet där :P finns det rär det såklart att jag bloggar!!! :D men  omg fredag!!fan vad underbart! ojj inte svära... :D hahah! nu ska jag äta frukost! ♥
Puss & Kram /Thora♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }