Klara & Thora

Ackord!

Publicerad 2012-11-11 12:42:14 i Älskar er!!!!!,

Hallå!!! nu sitter jag här igen och ska ta tag i mitt pluggande igen till musikteori provet om ackord :/. 
jag borde tycka det är kul..? jag menar jag går i musikklass, mitt betyg i musik borde vara A men det är det INTE!!!!! och det är inte det minsta kul! :( men jag måste göra bra ifrån mig! sen måste jag läsa svenska- och engelska -boken... men nu ska vi vara positiva det är som jag sagt, man kan ju leva efter pansionen (stavning)
:D KLARA  LYCKA TILL PÅ MATCHEN VI HEJJAR PÅ DIG!!!!!!!eller jag gör det i alla fall :D P (Y)   
okeej nog pratat nu blir det plugg dådå :P 
PUSS & KRAM /Thora
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }