Klara & Thora

kanske, varför inte, nja, eller, NEJ!!

Publicerad 2012-03-26 20:05:10 i

Tjenare :D
idag är det så att restan av ALLA 8:or har Prao... men jag ska gå i skolan 3 dagar til innan jag ska praoa, så min prao får börja på torsdag helt så enkelt :D men det är inte kul att vara forever alone i skolan liksom... så min pappa ska komma och så äter vi i Forum :P sedan när jag är tillbaka ska jag ha matte... med 9:orna ..... men det är väl bättre än ingen ting tror jag. efter detto så ska jag ha svenska med Emelie och snacka noveller. när jag kommer hem ska jag skriva min hemkunskap och idrott om mina mål och inte glömma att ta med so saken till so tiden med robert och ikväll måste jag lyssna på judendom och islam! :D det är ganska kul att lära sig om alla religoner tycker jag!
men har också tagit 5 minuter till att skriva ett brev till mitt fadderbarn Uttam:D i Indien så klart på barnhemmet där vi var :D allt var så bra men jag saknar barnen:D

LIVE LIKE TODAY WAS YOUR LAST DAY TO LIVE♥

(SKULLE PUBLICERAS TIDIGARE)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }