Klara & Thora

Indianer med Turbaner :D DEL1

Publicerad 2012-03-21 15:24:18 i

HEJ!!!!
Jag är hemma från Indien och jag har två ben två ögon två öron två armar och är helt normal.(eller lika normal som jag var innnan jag åkte :P) allt har vart bäst!!!! barnen och alla leenden kaoset!
Det är en så kultur chook (stavning:P).
Allt var så UNDERBART!!!! helt j***a UNDERBART!!! jag kan beskriva resan med ett ord UNDERBART!!! men jag ska inte skriva så mycket mycket nu...  ska vara med claudiiiiiiiiiiiii :D
försöker lägga upp mer lite senare har så himmla mycket plugg just nu :D<33
LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE♥'

INNAN VI ÅKTE <33

HENNAH TATUERINGAR :D

HENNAH


BLOGGAR PÅ ORISSA BLOGGEN!

LITE MYCKET BLOMMOR VID ETT SKOL BESÖK:D

UTANFÖR GANDHIS HEM!<33
PUSS PÅ ER MER BILDER SEN :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }