Klara & Thora

India!!

Publicerad 2012-03-08 12:38:36 i

Hej alla 08 i sverige :D <33
jag sitter nu i Indien och har en lugn dag :Dvi har gjort allt sett allt:O eller nästan allt. vi har kollat på olika gudar i olika stora tempel. vi har sett taj mahal, reed fort och en massa andra saker:D
att bara vara i Dehli var en stor upplevelse :D nu kom jag på att vi också var i gandhis hus och kollade på alla hans verk eller historia, kalla det var du vill :D
nu är jag i varanasi, som ligger i Indien. det är en stor och historie full stad. kossor överallt som bara går runt hejvilt:P Lite för mycket shopping kanske :P
men presenter till alla mina fina vänner hemma :D
SAKNAR DIG OCKSÅ KLARA!!! 
det är jobbigt på ett sätt att vara i Indien och se hur svårt vissa kan ha det...
Vi tog ett natt-tåg från arga till varanasi. vi blev väl förberedda på hur tåget kunde se ut. smutsigt litet och skakigt:P men det var en härlig natt ändå på nåt mycket konstigt sätt :P
jag vaggades till söms som om jag var på båten och vågorna skvalpade mot sidorna:D
jag saknar mina vänner hysteriskt mycket!!!!!!!
hoppas ni har det bäst där hemma!
som jag kanske sa så är det HOLI här i India! :D
det är ett sorts färg krig där alla kastar färg på just allt och alla! jag och Emma var så klart tvungna att gå ut och vara med i detta färgkrig och färgen går inte bort helt. Man kan ju inte skrubba hur hårt som helst liksom:P
har fortfarande färg över kroppen och kläderna är ju förstörda men det klarar jag av det är ett trevligt minne:D
men ni får kolla på våran orissa blogg! där bloggar alla som är med på indien resan :D kommentera gärna och hör av er det är nästan bäst att ni gör det för saknar er :D puss alla!!!!!

♥live on♥♥




bilderna tagna från micke!
puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }