Klara & Thora

Vad ska man göra en söndag?

Publicerad 2012-01-22 08:34:18 i

Hej och godmorgon :D
Idag ska jag kolla på film (hemma)
Sen måste jag upp och göra mig i ordning för högmässan med Hedda :D
När jag kommer hem därifrån ska jag nog plugga ganska mycket han NO:prov imorgon...
I fredags var det jätte läskigt men kul samtidigt :P
Han såg in i framtiden men på nåt sätt så var det inte fusk jag var liksom nere på scen och jag gjorde ingenting men på nått sätt så funkade det :P
Ska kolla film och sry för att jag inte blogga igår...<33

Live like today was you're last day to live <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }