Klara & Thora

Talk to the hand Because the face aint listen:P

Publicerad 2012-01-24 18:23:27 i

(tagen från Nicki)
Haha !
Jo vi har mycket kul runt dom orden:P
Jo men nu väntar jag på bussen för att komma hem:D
Jag har tänkt på en sak så här lite spontant...
När ska dom göra om i Slussen...???
Det har vart så mycket debatterande om Hur och varför Slussen ska göras om... Jag menar va fan ta bara och gör om fanskapet!!!
Okej trafiken kommer bli segare närmare Slussen men om dom gör om Slussen kanske bussarna blir bättre!! Hålla tiden !!!
Men på samma gång kan vi vara glada för att det har blivit miljövänligare!!
Och att dom går överhuvve taget :D
Hur min kväll kommer bli bryr ni er inte om så varför ska jag berätta:P
Men om Carro läser det här kan du ta och ringa mig (hemkunskapen) men ring typ kl 1900 om du inte sover såklart XD
Och jag har absolut ångest!!!....
Jag måste köpa ett par nya byxor inte jeans utan byxor!!!
Men jag har några krav! Färgglada och lite slappa :)
Inte mjukisbyxor men nästan ;)
Jag ska iaf köpa ett par gröna byxor från gina <33
Nu ska jag pysilillysa

Live like today was you're last day to live<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }