Klara & Thora

Systrar i jeans<33

Publicerad 2012-01-10 21:33:28 i

Holla:D
Nu sitter jag och kollar på tv:en:D
Systrarna i jeans går på trean:D den är jätte bra!! Rekommenderas;)
Men är trött på all denna REKLAM!!!
Reklama mig hit reklama mig dit...
Men efter jag varit och lunchat med Nicki gick jag och lagade mina sena glasögon:D
Efter det åkte jag till stan, tog bussen hem träffa mamma:D , när jag kom hem så hjälpte jag Thea och Hennes kompis med Wii:D
Men då kom plugget (vi skiter i det;))
Middag pyttipanna och nu kollar jag på systrar i jeans:D
Haha nu ska jag dra regnbåge på dig<33

Live on<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }