Klara & Thora

På vägen hem :D

Publicerad 2012-01-20 15:13:51 i

Nu är jag på väg hem :P
Jag ska byta kläder ladda kameran fixa sminket kanske äta något och sedan åka på Henrik fexeus föreställning:D
Vet inte riktigt hur länge det håller på men jag tror det slutar 23.00 eller nåt sånt.
Men kul ska det bli<33
Jag tog lite bilder med kameran idag som jag ska lägga upp lite senare:)
Och bilderna från nyår är på väg:) dom blir lite sena ... Datorn vill inte bara!
Men jag har funderat på en sak!
Bilar från typ.. Eller a en bit bak i tiden:P
Dom är så mycket coolare än typ en Porsche... Om jag fick välja skulle jag lärt välja en gammal typ raggar bil tänk vad coolt bara crusa runt i den :) många skulle iaf kolla på en;)
Jag kollar iaf om jag ser en raggar bil:P
Ska nog kila puss

Live like today was you're last day to live<33

Ps mitt 3G laggar så gjorde en nödlösning:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }