Klara & Thora

jag verkligen suger ! :O <33

Publicerad 2012-01-04 23:14:52 i

hej hopp!!
jag har varit en jävel på att uppdatera men är liksom lite sur... :(
1 så har jag inte varit hemma så mycket och inte haft någon dator ...
2 jag fick en SYSTEMKAMERA i julklapp och sen lyckades jag ha sönder data sladden och då kunde jag ju ilte ladda upp mina bilder från i jul med julklappar och all skit... :(
3 så har jag inte haft lust ;(
men now i'm back :P
näste fredag ska jag och Klara träffas för bloggen fyller 1 år :P
då blir det fira :P :) <33
men jag har åkt skidor försökt lära mig snowboard men det gick ju sådär liksom ... <33
men laddar upp bilderna när jag ficksatt sladden :)
Live on <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }