Klara & Thora

Jag är inte den som bloggar mest "/

Publicerad 2012-01-20 17:47:46 i

Nee, rubriken säger de mesta om de här inlägget. Förlåt jag ska bättra
mig, jag lovar :( Men de har varit ganska mycket med läxor och träning
så jag har inte riktigt hunnit. Men helgen hoppas jag att jag kan blogga. Jag ska
iallafall försöka ^^ Idag så har de bara varit en ganska vanlig skoldag, fast
med slöjd och  språk på schemat. När skolan var slut så gick jag Ebba och Mirre och
köpte present till Claire :D ♥ Vi hade jääääääääätte kuuuuuuuul!
Kom nästan precis hem, ska sätta på mig myskläder och gå ut för att möta mammsen.
Vi ska nämligen gå och köpa godis och hyra film :)
Ikväll så ska jag bara fredags myysa :D
PUSSELIPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }