Klara & Thora

Be ready:P

Publicerad 2012-01-19 15:54:38 i

Snart slutar man men e ALLDELES förkyld för att orka gå och träna..:(
Jag vill verkligen träffa alla kompisarna!!!!
Men livet får ha sin gång <33
Det är väl inte menat att jag ska gå idag:(
Men man får väl hitta på nåt annat kul ;)
Och sen måste jag plugga också såklart.
?¿?¿
Har ni hört äckligt med ansiktet?O.o
Den är lite äckligt:P
Nejdå men den är bra <33
Jag tycker att det mesta är bra just nu :P
Men ska kila

Live like today was you're last day to live <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }