Klara & Thora

3 saker jag har lärt mig i skolan 1. Smsa utan att titta 2. Sova utan att bli upptäckt 3. Samarbete på prov :P

Publicerad 2012-01-11 18:23:54 i

Jaha då satt man och pluggade igen... En massa no fråger men det är bara att ta det chill:D
Vet ni jag hittade en ASS chill låt kan inte lägga upp den för bloggar från mobilen men den heter TRIGGER HIPPIE💙 okej ni kanske tycker att det är värsta drog låten men så härlig!!
Så chill eller indianerna med Kent men nån gång ska jag lägga ut en bild på min spellista :P
Kanske :P
Love love love i'm a TRIGGER hippie :P
Men idag så har jag varit i skolan hämtade Thea och nu pluggar jag samtidigt som jag chillar lugnt :P
Ska pysa elr egentligen ska jag plugga men ändå :)

Live like today was you're last day:)

Tänkte bara säga jag ändrar från live on till det som står där uppe<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }