Klara & Thora

Varit dutti<33

Publicerad 2012-02-17 07:30:52 i

Hej det här skulle publiceras i går men inte det tydligen...
Jag har varit en dutti tjej och pluggat mycket ! Mycket So är nästan klar med alla insduderings fråger. Och sen pluggade jag matte EKVATIONER.:D
Ja som ni vet så åker jag om 6dagar till canarie öarna :D och då kommer ni hamna i klaras händer under tiden:/ nja och vi hör ju hur det låter???? men det blir säkert jätte bra tillslut:D men får jag tag i en dator elr Wii fii till ipaden så kan jag blogga men när jag om 16 dagar åker till Indien så kan jag INTE blogga elr ha internet större delen av men resa kommer vara utan el:)
Vilket inte gör så mycket för det ska bli grymt kul!!!
Ska kila;)

LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }