Klara & Thora

Upp all night...

Publicerad 2012-02-12 04:03:55 i

Hej!
Nu är det söndag...
Och jag ligger i min säng och kan inte somna om...D:
Jag Mår bättre än i går och förr går;) i över motto är det Romme och jag vet inte om jag kommer kunna åka*sadface* men mamma säger att inte ta ut nåt i förväg och hon har väl rätt antar jag:D
Jag är inte trött utan bara ligger här och lever mitt liv :P
Haha vilket liv ;)
Men om jag inte kommer iväg så är det väl inte menat...:(
Jag ska ju få åka till Indien och det får ju inte hela klassen:(
Jag tror jag talar för alla ungdomar om jag säger att bussresan nästan är det roligaste :D
Alla skämtar med varandra man äter och ser fram emot backen och på vägen hem så är man slut och tar det lite lugnare :)
Awww alla underbara Romme resor man gjort;)
Jag kommer ihåg en gång när Nicki tappade sin skida och vi fick knappt på den. Och så smart som man är tog jag av mina skidor för att hjälpa henne på med hennes... Och när hennes skidor var på så fick jag inte på mig mina...
Och gud vad kul det var kanske inte låter toppen man jag älskar alla minnen man får göra med kompisar.
Ja men i år kanske man inte ska åka för man är sjuk... Jag har ALDRIG missat en enda Romme resa med klassen...ALDRIG!!!
Men kanske är frisk tills dess:D *krossed fingers*
men god morgon på er ska försöka sova igen<33
LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }