Klara & Thora

Tribute

Publicerad 2012-02-12 15:56:53 i

Hej alla helt underbara och fina:D
Nu kollar jag på film igen....:P
Har inte orkat plugga även om jag borde :/
Just nu har jag en extrem huvudvärk och det är nog den som stör mig mest, men har haft den hela dagen så håller på att vänja mig ;)
Sen så har jag ingen röst nästan tappad...;)
Så kan inte prata eller sjunga;/ men jag får ju fram läten men börjar slem hosta efter;/
Men seriöst Thora:O
Varför ska jag klaga!?
Det är snö ute det är fint!!!! Ville gå ut och åka skidor idag men var sjuk så det fanns ju inte en chans ...
Nu måste jag kolla klart på filmen och sedan plugga...
Sen är jag hemma imorrgon och då blir det PLUGG HELA DAN!!!
LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }