Klara & Thora

Träning snart, eller...om ett tag ^^

Publicerad 2012-02-20 16:27:39 i

Hei på er, idag har jag varit i skolan. Som alla barn :)
De hände inget speciellt förutom att jag fick träffa mina
underbara! :D ♥ Vi hade också Idrott på schemat, de var kul
och vi gjorde en grei som hette Korvkiosken och Dudgeball ^^
Nuu, så sitter jag hemma i mitt rum och är jätte sugen på att göra en
header och just precis därför sitter jag och slipar lite på en c:
Ikväll blir de också träning, de ska bli DUNDERKUUUUL!
Som alltid... ♥ Snart åker ju Thora till Kanarieöarna och då
så får jag ansvaret för bloggen. Då lovar jag att jag ska skärpa mig
med bloggandet, jag lovar att jag inte ska göra dig besviken Thora!
PUSSELIPUSS ♥
HAHA, jag vet. Ser skit konstig ut på den bilden. Meeen jag
bjuder på de ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }