Klara & Thora

studdy buddy :D <33

Publicerad 2012-02-20 18:12:27 i

jag sá precis inte det där :P
men nu har vi fårr våra skoldatorer och dom är fett snygga!!!
hp you know harry potter datorer dom är magiska... :P
omg lite trött sen i går... :/
men proven gick ass bra alla klass kompisar det är inget att oroa sig för!!
kan ni instuderingsf. kan ni allt till provet tro mig!
men nu har jag då liksom No kvar ...
slagit upp boken vet vad jag ska göra men har ingel lust att börja... ):
ni kanske känner igen er?! eller bara jag:P
det är tre dagar kvar tills jag åker till CANARIEÖARNA kul kul!!!
och Klara ska ta över bloggen.
jag ska ta med dator så om jag har internet kanjag väl lägga in ett inlägg eller två :P <33
men klara jag litar på dig har du lovat det så :D
men du ska inte lova mig utan alla våra underbara läsare!
(oj FJÄSKKKKKK)
men jag menar det alla små solstrålar som sitter där och låsar allt fint jag skriver till er :D
har ni nåt svaller mejla oss på... nejdå bara driver med er!! shiit jag måste sluta med det här...
*byter samtalsämne lite diskret*
vad kul att du funtar på en ny header Klara!! hoppas den blir finare än den förra :D
nu ska jag plugga!!!!
Thora inleder marshen (stavning?!) mot sin grav... måste sluta nu!!!
LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE ♥ &hearts;

image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }