Klara & Thora

Hur har skolan förstört ditt fina liv idag då Thora?

Publicerad 2012-02-02 20:40:51 i

Ja.. Tack som frågar :D
Skolan var helt okej idag :D
Men vi hade Idrott och det var fys träning hela lektionen;) efter skolan var det klättring!! Jag och Hedda skyndade oss eftersom vi slutar runt 4 tiden och klättringen börjar 4!
Så det är lite brottom men nu har våran tränare sagt att vi kan börja halv fem och sluta halv sju istället :D
Men något som suger är att jag missar jätte många träningar när jag åker till INDIEN o.O
Men det ska bli kul att åka till Indien kommer bara att sakna det :)
Sen så var jag förbi Friskis & Svettis å kollade upp lite saker sådär :/
Men nu ska jag snart kolla på revange på tv 3<33 jag älskar den serien!!!!
Både jag och Nicki gör det ;)
Men idag har jag slöat som bara den, à om man bortser från fysen klättringen och snabbisen på Friskis & Svettis haha..
Men jag tänker på plugget pluggade iförsig på No:n men för lite... Men det klarar jag imorrn... På en fredag... Hemma... Ensam... Haha nejden ska mysa i soffan och kolla film lite senare snacka men en kompiz som är utomlands;)
Puss på er

Live like to day was you're last day to live<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }