Klara & Thora

Är fett nervös;/

Publicerad 2012-02-19 23:34:08 i

Hejsan hoppsan och god natt alla finisar kl är halv 12 och jag kan inte sova för jag är fett nervös inför proven imorgon tänk om jag kuggar:O
Är helt så här upphetsad (misstolka inte tack...)!!! Haha...
Ska ha min snygga ryggsäck till skolan imorgon:) höll precis på att skriva rysssäck hahahah omg no efence till ryssar nu men det var lite kul tyckte jag...:P fattar ni hur trött jag är!! Jag skrattar åt det där jag måste sova... PANIK!! Och så låter jag som en gam kärring när jag säger så ... Åhhh vad jobbigt det blev nu och nu ville den hör Cp:mobilen rätta mitt Åhhh till Åhus bajs också !!!!
Ska gå innan jag exploderar av ångest...
God natt på er<33
LIVE LIKE TODAY EAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }