Klara & Thora

4-dagar redan packad och klar:D

Publicerad 2012-02-19 19:18:24 i

Hallihallå!
Idag har jag pluggat som en ren idiot... Ville gymma med claudisen:Dmen hon har blivit sjuk...:( enligt henne så kommer hon imorgon vilket är jätte bra!! Men nu åker jag till canarie öarna på torsdag om 4 dagar och det betyder bara 14 dagar kvar till Indien!!!!!! Men jag kommer ha fullt upp nu måndag tisdag onsdag..:( imorgon ska jag fixa mitt bankkort! Entligen!!!!!! Har haft det jätte länge men har inte kunnat använda det...:(
Sen på tisdag ska jag hämta visumet! Det var stängt i helgen så...:( sen på onsdag eller nån dag innan ska jag ta twinrix och hämta ut min medicin.
Sen är jag borta fast jag har två prov imorgon och ett på onsdag... Matte,so och no alla grundämnen liksom ;)
Har pluggat hela dan idag så borde gå jätte bra :D
Men ska gå<33
LIVE LIKE TODAY WAS YOU'RE LAST DAY TO LIVE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara & Thora

Vi är två flickor, ena 13 och andra 15. Vi älskar sommarn och vårt landställe på Runmarö ute i Stockholmsskärgård. Vi älskar att sela, och vi säger sällan nej till att bada. Vi träffas så ofta vi kan och när vi gör det älskar vi att skratta å få folk att skratta. korta filmer spelar vi ofta in men dom går oftast inte längre än våra ögon. Film å musik är något vi båda är beroende av. Det kanske visar sig. Puss & Kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

.comment-avatar{ float: left; margin: 5px; }